Sydney! - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Annemarie Bakker - WaarBenJij.nu Sydney! - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Annemarie Bakker - WaarBenJij.nu

Sydney!

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

23 November 2013 | Australië, Katoomba

Bij deze een kleine update (hoop dat t beetje te begrijpen is:))
Eerste weekend zat ik in een canyon en tweede weekend in Sydney!

Vorig weekend in Newcastle geweest om Jora op te zoeken. Fijn om weer met iemand van thuis te zijn :) Onder andere met koala’s geknuffeld, langs de kust gelopen, lekker gegeten (telkens veel te veel besteld:P) en een feestje gehad met allemaal internationale studenten waaronder 3 andere sm&o’ers! Was super leuk!
Zondag samen in Sydney geweest, lekker te toerist uitgehangen:D het was echt rot weer met heel veel regen maar toch een zonnebril gekocht, gewoon.. omdat het kon! Natuurlijk Opera house, Sydney harbour bridge en veel leuke cafe’s bezocht (weer veel te veel besteld:P) en in een hostel geslapen.
Woensdagmiddag onverwachts met wat guides een terrasje gepakt, pizza gegeten een naar een super gave outdoorfilm geweest.
Gister ben ik gaan klimmen met drie guides van hier die veeeel te goeie klimmers waren en mij allemaal moeilijke routes lieten doen, die toch bestwel ok gingen volgens hun:P. Op gegeven moment begon het superhard te onweren! Als je tussen de rotsen zit is dat echt een andere beleving! Door de stromende regen terug naar de auto gelopen, wat een avontuur op zich was want door de regen was het padje omhoog bijna onbegaanbaar en een watervalletje waar we onderdoor moesten was ongeveer 10x zo dik geworden dan ie op de heen weg was:P gelukkig lekker droog in de auto terug naar huis.. en in ruil voor avondeten heb ik een chocoladecake gebakken die samen met vanille-ijs en oreo’s een 5 sterren dessert was!
Vandaag super goed nieuws dat ik in ieder geval 2 van de 3 vakken (waar ik tentamens van had voor ik naar Aus ging) gehaald heb!:D woohooo! Mijn dag kan niet meer stuk!

  • 23 November 2013 - 08:49

    Mama:

    Lieve Annemarie, hartelijk gefeliciteerd met je behaalde successen!! Geweldig!
    Wat heb je al weer veel mee gemaakt zeg.Je bent een echte doorzetter.En.....kom je bij mij ook een keer dat heerlijke dessert maken?;-)

  • 25 November 2013 - 18:08

    Lau En Jo:

    Hey annie,

    Gefeliciteerd met het behalen van je vakken. Is toch wel leuk nieuws he.
    Goed bezig avonturier!!! living on the edge maar dan letterlijk. Pas wel op he '). Kicken om te lezen wat je tot nu toe allemaal meemaakt. Daarnaast mag je je kookkunsten bij terugkomst ook eens tonen in Breda hahaha. Maar wat een contrast met toen ik bij de Harborbridge en the Operahouse stond. Toen was het 45 graden hahaha. Binnenkort wordt het lekker weer, das zeker. Succes met je stage en we contacten weer snel. Lau is nu 22 weken en groeit lekker. Dikke kus van ons en de kleine

  • 26 November 2013 - 14:06

    Grote Zus!:

    Hai zussie! Wat een goed nieuws zeg, super dat je je tentamens hebt gehaald!! Ik zeg, een wijntje op jouw succes. Wat fijn om te lezen hoe je het daar maakt. Ik kan me goed voorstellen dat het rust geeft om daar iemand te spreken van je eigen grond;-). Mis je.

    Kus van mij en the boys!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Katoomba

Annemarie

Actief sinds 13 Nov. 2013
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 2930

Voorgaande reizen:

07 November 2013 - 26 Maart 2013

stage in the Blue Mountains!

Landen bezocht: